Bonjour March

                                   ~~~~~HAI DAN ASSALAMUALAIKUM~~~~~


March calendar


           pejam celik pejam celik dah bulan 3.Sekejap sungguh masa berlalu...Hmmm...pekse pengesanan pon dah nak dekat tak prepare pon...Ya Allah takut sungguh aku ingin menjawab soalan pekse itu nnti dengan rakan-rakan Anggerik yang pandai-pandai belaka...Takutnyerr...hmmm.Selama aku dalam kelas Anggerik suasana sangat berbeza semasa aku dalam kelas Dahlia yang sooo fun...Kelas Anggerik ni agak stress sikit...haha...mungkin sebab cikgu garang kot dan aku sentiasa dalam ketakutan...Kenape??/
entahla...aku seniri pon tak tahu.

         Dahla Matematik lemah,Sains Lemah,English lemah an kalo bole semuanyer lemah la... ....hmmm..mcm mane ni ....sedih arghh..
Ya Allah kau seorang la yang boleh bantu aku...tolongla aku semasa menjawab pekse tu nanti...walaupun ade backup x semestinyer kene minx dieorang jer...Aku pon perlu usaha sendiri...haaa..ni yang nak nangis ni...

      Kene belajar rajin-rajin sikit buat mase ni..sbb pekse dah nak dekat...banyak bende yang kene flashback balik sbb banyak yang x faham...HMMmmmm....tensionnyer Ya Allah!!!
Rase mcm nak masuk Dahlia balik la...mesti tenang jer and have fun while study...tapi mesti mama marah punyer...hmmm....mcm mane ni...kalo Anngerik aku dalam ketakutan mcm darx Zakiah same jer feeling...sakit ati pon ade jugak...

          Tapi aku tetap kene belajar sungguh-sungguh jugak untuk menggembirakan hati kedua-dua ibubapaku...Insyaallah dengan petunjuk mu Ya Allah aku pasti bole....saddiss...:'(


Comments

Popular posts from this blog

INTERVIEW MEDIC UKM and UITM 2019/2020

INTERVIEW MEDIC UNISZA 2019/2020

MEDIC UKM : First Year MBBS Student 2019